contributie online

Astazi am primit de la Vlad Nanca niste fotografii cu turnuri din tara facute din tren cu telefonul mobil. Prima este o fotografie a unui turn din Breaza. Un turn similar cu cel din intersectia morarilor din Bucuresti.

















A doua fotografie este a unui turn din Brasov. Invelisul exterior al bazinului de apa este deosebit, fiind construit dintr-o multime de pliuri triunghiulare.

































Ultimul este la halta Titu, asezat in marginea unui camp dezolant. In spatele lui sunt acoperisurile a ceea ce par a fi niste sere, turnul fiind identic cu cel din orasul Voluntari.















Si mai dezolant decat campul de langa serele lasate in paragina este semnul de intrare in oras, intr-un inconfundabil stil tern comunist, in marginea unui drum care te invita plin de dezgust sa te indrepti catre nicaieri.















Oricum ar fi peisajul din marginea autostrazii sau din marginea caii ferate, multumesc pentru contributie.

Mi-am restrans misiunea la construirea unei colectii de fotografii ale turnurilor de apa din Bucuresti. Si asta pentru ca deja am gasit mai multe decat pot sa fotografiez. Nu calatoresc prea mult si asemenea imagini imi plaseaza intr-un context mai larg documentarea. Mai ales in conditiile in care nu ma gandesc la o colectie de turnuri din toata tara, care in acest moment mi se pare un proiect utopic.

No comments: