neon - contributie online

Neon face grafitti, eu fotografiez turnuri. Neon fotografiaza un graf al nu stiu cui si un tag atm dat de el. In imagine intra si un turn de apa, in fiecare fotografie.

















Neon imi trimite fotografiile sa le vad. Vad turnurile de apa si le adaug celorlalte fotografii. In prima, turnul de apa comunist, decorat cu partrate rosii si albe, de la iesirea din bucuresti vazut de pe pasarela din zona depoului grivita.

Al doilea turn este in apropiere, inspre comuna chitila. Este construit din caramida si este asemenator dar nu identic cu un alt turn din apropierea depoului grivita pe care nu l-am fotografiat de aproape. 10x dud.

2 comments:

mihai turcu said...

felicitarile mele :) am citit pentru prima oara despre sotii Becher acum vreun an de zile, intr-o revista de film frantuzeasca, si articolul ala m-a tot bantuit de atunci. Chiar ma gandeam ca daca ar fi sa-mi cumpar o camera digitala pentru asta as cumpara-o:)

Teo Ajder said...

era un numar din "Cahier du Cinema", din 2004...oricum, subiectul e fumat! Am vazut la Documenta 11, in 2002, o mare expunere cu piesele de-o viata a fotografilor Becher, si credeti-ma a fost o experienta totala!))))

Succese!