turnuri de la balcon






















Am fotografiat 24 de turnuri si am gasit inca 21 de alte turnuri noi, insa in fiecare seara cand ma intorc de la servici sunt uimit de turnurile de la mine din cartier.

Sunt multe motive pentru care m-am apucat sa caut turnuri in Bucuresti, dar cred ca si faptul ca in jurul casei mele se gasesc doua dintre ele a avut un oarecare rol in toata povestea asta. Unul este cel de la intersectia Morarilor, iar celalalt cel de pe strada Sandu Cluceru. Pe unul din ele il vad si de la balcon.

Intr-o zi de week-end am iesit pe celalalt balcon. La orizont am vazut inca trei turnuri. Stiam de ele din ziua in care ma urcasem pe terasa institutului parasit. Insa nu ma asteptam sa fie atat de aproape, vizibile chiar si din camera mea in timpul amiezii, atunci cand soarele bate razant, exact pe verticalele lor de beton.

No comments: