am fost la radio






















In ultimul timp interesul pentru proiectul meu cu turnuri a inceput sa creasca brusc. Acum doua saptamani am primit un telefon din partea unui ziarist de la Romania Libera, care voia sa scrie un articol despre documentarea pe care am inceput-o in octombrie 2005. Articolul a aparut pe 28 martie. Autorul lui a exagerat un pic, spunand ca blogul gazduieste peste 200 de turnuri de apa din tara, ceea ce nu prea e adevarat. Mai erau si niste mentiuni despre urbanism si arta contemporana care nu stiu daca se potrivesc prea bine demersului meu (ma gandesc la citatul urmator: unul dintre cele mai populare proiecte de urbanism de pe internet. !?).


















Pe 5 aprilie am primit alt telefon in legatura cu un interviu, de data asta de la Oana Tanase, realizatoarea emisiunii Generatia 2000 – Arhitectura. Cu ocazia asta am fost invitat la radio ca sa vorbesc despre va urma, despre cercetarea mea de la cesi si despre turnurile de apa. Emisiunea va fi difuzata maine, 12 Aprilie, la ora 16.05. Sectiunea cu turnurile de apa va fi difuzata la o data ulterioara, pe care sper ca voi putea s-o anunt din timp.


















Cu ocazia asta am facut si cateva poze, desi lumina era proasta si nu aveam decat aparatul meu de turist cu mine. Fotografiile nu au iesit prea grozave, insa am vrut sa am o amintire din casa radio, care e un spatiu foarte interesant, cu toate cabinele lui antifonate in care intri dintr-un hol intunecat, al carui perete e acoperit cu panouri de lemn.























Saptamana viitoare am sa fac o prezentare la studentfest, in Timisoara. Pana la urma sunt destul de multumit ca documentarea mea se bucura de oarecare expunere. In curand voi ajunge la turnul cu numarul 100 din Bucuresti. Nu mult dupa aceea voi intregi arhiva si calatoriile mele prin oras in cautare de turnuri de apa vor lua sfarsit.

4 comments:

Victor Plastic said...

felicitari.

pacat totusi

Anonymous said...

Salut, Ionut! Voi incerca sa salvez macar banda emisiunii, eventual sa gasim apoi o formula de a posta interviul si pe blog.
Oana

Just Another Blogger said...

raman la parerea mea ca esti unul dintre cei nebuni ( sens pozitiv ) care dau nuante orelor prin care trecem. Felicitari ?! poate suna fad si plat - dar pe bune - pentru obstinatia cu care-ti urmaresti scopul/pasiunea FELICITARI.

Mihut.tk

Anonymous said...

Interesant este că şi artiştii vizuali au remarcat acest proiect "de nişă", iar unul dintre ei te va şi contacta, ca să faceţi o expoziţie împreună! Nu divulg cine e, las supriza să fie fără dubii...