turn viilor - demolat
















Saptamana trecuta Felix Grimm a facut cateva fotografii ale turnului din soseaua Viilor, atunci in demolare. Am trecut de curand pe langa fabrica respectiva, insa turnul nu mai era.























Am inceput sa fotografiez turnuri acum aproape doi ani. Si e destul de straniu sa vad ca au inceput deja sa dispara. Destul de naiv, n-am facut niciodata pana acum o legatura intre turnurile de apa si siturile industriale care sunt demolate in continuu, in tot orasul. Se spune ca majoritatea turnurilor fotografiate de Bernd si Hilla Becher au fost demolate deja, asa ca lucrul asta nu e chiar asa de surprinzator.























Am primit si doua poze de la avoid. "Poza este facuta pe 12 martie. Acum turnul a disparut complet. Se vedea asa din Nerva Traian, spre sud-vest. Pare a fi pe langa Gara Filaret, dar nu mi-am dat seama unde anume. Poate rezolvati voi misterul."

















Misterul s-a rezolvat, turnul nu mai e. Felix si avoid, mersi pentru contributie.

2 comments:

Anonymous said...

Este cumva firesc ca turnurile de apă să dispară simultan cu siturile industriale, căci şi ele fac (făceau!) din strctura acelor situri...Îţi voi trimite două turnuri-gemene, găsite în cartierul Trastevere din Roma...

Unknown said...

buna.ai cumva o lista cu turnurile de apa din sectorul 1 ? ti-as fi recunoscatoare daca m-ai putea ajuta, am nevoie de ele la un proiect pentru facultate.