2 iunie 2006






















Pentru mine ziua copiilor a venit pe 2 mai. Un prieten mi-a dat un mesaj prin care imi spunea ca a facut o poza cu un turn de apa de la pipera. I-am aratat pozele pe care le facusem duminica dinainte. Iar el mi-a aratat pozele facute de el turnului de apa decorat cu dungi albe si rosii. Iar poza era facuta de dedesubt, ceea ce inseamna ca intrase in fabrica.

A doua zi la ora 9 eram in fata fabricii careia ii dadusem tarcoale degeaba in weekend. El m-a trecut de paznicii de la poarta, m-a dus in interiorul incintei, unde in loc de instalatii industriale am vazut un centru de afaceri, cu arhitectura prefabricata, cu panouri de sticla si tot restul.

Apoi m-a dus pana la turn, unde am putu sa fac fotografii in voie. M-am gandit sa incerc un experiment, daca tot aveam la dispozitie locul respectiv si oricum terminasem cu fotografiile de care aveam nevoie. Asa ca am facut trei poze diferite turnului, pe care le-am asamblat apoi in fotografia panoramica de mai sus. Mersi Tudor pentru plimbare!

No comments: