orhideea via chitila 2
















Trenul avea sa plece catre Chitila de-abia peste vreo 40 de minute. Era ora unu, stiam ca e un tren catre Chitila din ora in ora. Dar nu nimerisem bine. Asa ca ma plictiseam pe peron, incepusem sa rontai la mancarea pe care o luasem pentru calatorie. Atunci m-am hotarat sa ies din gara, pentru ca ma plictisisem. Stiam un turn langa fabrica de bere Gambrinus, care era in apropiere.






















Era o zi frumoasa, cu cerul senin. Cu toate astea, turnul era asezat in mijlocul fabricii si era imposibil sa fac si poza de dedesubt. Am lasat asta pentru momentul in care, dupa ce voi fi reusit sa reperez majoritatea turnurilor, aveam sa scriu cereri de autorizare a fotografierii turnurilor, intrand astfel in curtea fabricilor.















Pana la urma trenul a venit si am ajuns la Chitila. Am luat-o pe strazile deja cunoscute ale micii asezari feroviare de langa depou. Am fotografiat inca odata turnul de apa din afara depoului, de data asta profitand de o lumina mai buna.




Era un inceput de vara, ziua se incalzise peste masura catre amiaza. Primavara tocmai se termina si incepea sa lase loc unor zile cu adevarat toride. Insa mai exista putina racoare in aer, desi mergeam pe un camp cu balarii pana la brau si soarele ma fixa indaratnic. Mi-am pierdut ceva vreme printre sinele din jurul depoului pentru a fotografia din nou turnul care era in reconstructie si pe cel de metal din interiorul depoului.






















Langa zidul depoului mai erau si trei rezervoare mari de carburant pe care nu le-am fotografiat. Mergand pe sine prin soare, un iepure mi-a sarit pentru un moment in fata, doar pentru a disparea imediat.



Am traversat campul pentru a ma indrepta catre un alt turn, care se vedea in departare. Urmaream astfel un traseu pe care mi-l alesesem pe harta google. Dar in realitate traseul de parcurs imi punea in fata garduri, santuri si asa mai departe. In cazul acestui turn era vorba de un gard imprejmuitor in forma unui patrat. Perimetrul era pazit de un gardian care era ascuns intr-o ghereta alba, care nu prea se vedea pe Google Earth.






















M-am strecurat in spatele gardului destul de inalt si m-am ascuns dupa turn ca sa ii fac niste poze de dedesubt.









































































































































































No comments: