contributii online

1. mojaro

De data asta am primit de la mojaro un link la niste turnuri din Chisinau. Turnurile arata foarte bine si se adauga la cele cateva turnuri foarte interesante din Republica Moldova.






















Mergand catre Iasi, a mai facut o fotografie unui turn din Lehliu. Cred ca e vorba de acelasi turn pe care l-am gasit si eu pe google, pe situl unui suedez pasionat de caile ferate si pe care l-am postat prin martie pe blog.























2. vlad nanca

Se pare ca acest tip de turn este destul de raspandit. Mai demult Neon gasise o varianta a lui prin Sfantu Gheorghe. Vlad Nanca a mai gasit unul in Videle.






















Dupa cum se vede in detaliul de mai jos, turnului din Videle ii cam cade tencuiala. Daca CFR considera ca e important poate ii repara zidaria. Dupa ce am vazut cum restaurau turnurile de la Chitila, am ajuns sa am incredere in ei. Nu am mai vazut pe nimeni altcineva sa faca lucrari de restaurare la turnuri. Si mi-a placut sa vad ca foloseau aceleasi materiale, fara sa aduca nici o modificare constructiei.
















3. bau adi

Ultima contributie vine de la unul dintre administratorii forumului de arhitectura pta7. Este vorba de un turn pe care nu cred ca l-as fi gasit niciodata de unul singur. E pe undeva prin Ferentari, in Strada Sergent Turturica, la intersectie intrarea cu Ionita Stere.

No comments: