laromet - completare






















O camera digitala este un lucru foarte util pentru cineva care exploreaza zone industriale. Si asta nu numai pentru ca poti face poze. Ci pentru ca se mai intampla sa faci fotografii peste gardul unor fabrici si uneori, ca in cazul fabricii Laromet, apar tot felul de paznici care iti cer sa le stergi, desi erai pe domeniul public.

Vestea buna este ca exista pe net flash card un-erase software, ceea ce inseamna ca pozele sterse in oras se pot recupera in fata computerului, acasa. Asa am facut cu cele cateva imagini care compun panoramicul de mai sus.

Desi am avut un moment de entuziasm pentru tehnica asta, pentru ca imi dadea posibilitatea sa descriu foarte bine un obiect din punct de vedere vizual, cu timpul mi-am dat seama ca nu ma incanta prea tare distorsiunile optice pe care le implica. Totusi am postat turnul de la Laromet pentru ca imi place foarte mult instalatia care se vede in fundal si pentru ca ziua in care am fost in Bucurestii Noi a ramas in mintea mea ca o amintire placuta.

No comments: