ferentari - turn demolat






















Acum doua saptamani am mers in Ferentari sa caut un turn pe care nu il vazusem niciodata in realitate. Stiam de el de la Bau Adi, unul dintre moderatorii grupului de yahoo pta7, al studentilor de la arhitectura.

Am scotocit prin zona de blocuri construite prin 1945-1947, care sunt stramosii blocurilor actuale, fiind printre primele locuinte colective din orasul Bucuresti. Dar am scotocit degeaba, turnul nu era nicaieri. Am recunoscut strada din fotografia lui Adi, insa n-am gasit ceea ce cautam. Descurajat, am mers la centrala termica, acolo unde vazusem un paznic, ca sa-l intreb daca stie ceva.
















Paznicul nu prea a inteles ce voiam, a chemat un coleg de la Apa Nova, colegul mi-a spus ca turnul a fost demolat. O femeie de serviciu care se tinea de glume cu paznicul in ciuda varstei inaintate, mi-a spus ca asta s-a intamplat acum trei ani. Bau Adi a facut poza in 2005, deci e posibil ca batrana sa nu fi tinut bine minte. Oricum ar fi, turnul din Ferentari nu mai poate fi vazut decat pe Google Earth (in centrul imaginii de mai sus), harta fiind facuta prin 2003 sau 2004.

No comments: